Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
A pillanat képe
Bíbor möszék
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Zén: Dinók ismertető
Híresember a Gigászok frissen bontott versenyen
Nyári MondoCon 2025. Július 12-13. Hungexpo
Gigászok lapelemzés 2. rész: Semleges színek
MondoCon segítő

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Manapajzs töltése (565. tudati képesség)
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2025. július 26., Aszód

A lista folytatása...
Gigászok lapelemzés 2. rész: Semleges színek (17)
HKK kérdés? (47490)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (282)
LICIT! (4872)
Zén: Dinók ismertető (9)
TF help (6795)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 |
Nézet:
És a 4. cikk a kétszínű, kódos, UR stb. lapok elemzésével?
 
A harmadik cikk, mikorra várható?
 
A halálsikoly nem egy reakció, ami beelőzi az előidézőjét, hanem egy sima kapcsolódó hatás. A kapcsolódó hatás akkor jön létre, amikor az, amihez kapcsolódik, már létrejött.
 
Tehát lopás esetén a lap gazdája már az ellenfél, amikor kisül a Halálsikoly?
 
A https://lapkereso.hkk.hu/lap/kirekesztett_goblin/11283 miért nem ajánlja senki bontottra?
Bontotton azt tanácsolták vegyem ki. Utolsó 2 meccsemen persze hogy az 1-es oltalmas lények fogtak meg.
Bontotton sztem a drágasága miatt használható.
 
Hosszút írtam, de vitatkozásnak tűnt. Szerintem kell egy hivatalos faq, és ennyi.
 
Hosszú évek óta ez a jelenlegi a legjobb lapelemzés.
 
Én csak azt mondom, a két eset közt nincs különbség:
Akár leszedik a lapot, akár ellopják, mikor a halálsikoly létrejön, a lap már nincs nálam játékban.
Tehát vagy amikor úgy döntünk, hogy ez a halálsikoly ki fog sülni (sikeresen létrejött egy leszedés vagy lopás, de még nem hajtottuk végre), akkor kell vizsgálni, hogy a halálsikoly mit fog csinálni, és alkalmazni rá minden módosítót, igy a duplázást is; Vagy pedig B verzió, a halálsikollyal csak akkor foglalkozunk, amikor már a lap a gyűjtőbe kerül ill. gazdát cserélt, akkor pedig már nem számít a módosító (mert ugye csak az én lapjaim halálsikolyátr duplázza, nem az összeset).
Korábban már számos kérdés merült fel a halálsikollyal kapcsolatban, ilyenkor mindig úgy ítéltünk, hogy a halálsikollyal kapcsolatos döntéseket akkor kell meghozni, amikor az létrejött (pl. Tilretas erődítménye), úgyhogy ésszerű, hogy akkor a halálsikoly költségét is ilyenkor kell fizetni, meg a módosítókat is ilyenkor kell alkalmazni.
Tehát B verzió a válasz. Lopásnál sem duplázódik a halálsikoly.
 
Nos nézzük. A halálsikoly akkor működik, ha a lap kikerült a játékból vagy a tulajdonosa irányítása alól. A szimbiózis ellopása esetén tehát akkor jön létre a halálsikoly, amikor a lap már átkerült az ellenfélhez.
Ilyenkor - ahogyan a büntetés esetén is volt anno - az a releváns, hogy ki volt a gazdája, és ki volt az ellenfél a lopás pillanatában.
Tehát a bűbáj az ellenfélhez került majd létrejön a halálsikolya.
Eközben a lap mindvégig a játékban maradt, tehát az állandóan működő képességei mindvégig működtek.
Tehát elvileg a szimbiózis halálsikolyára is működnie kellene.
A lapszöveg: "minden halálsikolyod), amit nem lehet másként értelmezni, mint úgy, hogy "minden lapod halálsikolya". A lap ekkor már a tiéd.
De ha másként közelítjük meg, és azt mondjuk, hogy a lopó forrás létrejöttének pillanatában, már látjuk, hogy egy halálsikoly ki fog sülni. Ekkor azt is látjuk, hogy duplán fog kisülni. Ez is egy késleltetett hatás, ami nem azonnal a létrejöttekor fog elműködni, hanem akkor, ha a lap gazdát cserélt. Ezután átkerül a másik oldalra a bűbáj, és létrejön (a duplázott) halálsikolya.

Én ebben nem látok logikai hibát.
 
Nálam van egy szimbi, az ellenfél ellopja. Ki a gazdája a Bűvölt szimbiózisnak, amikor kisül a halálsikolya? Ha már az ellenfél, aki ellopta, akkor én fogok lapot dobni az "ellenfeled" kitétel miatt?
 
Szerintem "elegáns megoldás" (vagyis nem). A flavor nem faq helyett van, nem is elvárható, hogy bárki abból találja ki vagy hozza érvként, hogyan működik.
 
Gonoszok, semlegesek, kétszinű és promós lapok mikor jönnek?
 
Miért működne ez lopásnál másképp, mint leszedésnél? Mikor a halálsikoly létrejön, már nincs nálam játékban a Bűvölt szimbiózis.
 
Igen, elegáns megoldás a színesítő szövegbe rejtett faq, csak nem teljes (lásd: lopás), illetve nem árt megmagyarázni, hogy miért nem működik.
 
Rá is van írva a lapra
 
Pontosabban egy esetben mégis: ha ellopják (mivel akkor nem kerül ki a játékból).
 
Bűvölt szimbiózis (7) Az Elburjánzott keltetőfészekkel jó kombó 20 ÉP-t sebezni. A dolog szépséghibája, hogy az az épület már kirotált. Az Edharati, a bűbájmester által adott sebzést is duplázza, és el tudjuk távolítani róla a hálót a követővel, de bűbáj paklinak is inkább a kiegészítő paklijába fog beférni a háló miatt.

Itt annyit muszáj megemlíteni, hogy a saját halálsikolyát nem duplázza a bűbáj.

130.2. Az asztalon maradó lapok állandóan működő képességei azonnal megszűnnek, ha a lap kikerül a játékból. Az állandóan működő képesség hatásának ilyen módon történő megszűnése mindig megelőzi az esetleges kapcsolódó hatásokat és automatikus képességeket.

Az első képessége állandóan működő képesség, tehát mikor a saját halálsikolya kisül, akkor az már nem működik.
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.