| | Méghozzá milyeneket...  | 
 | ez tévedés,a paraziták is adhatnak,pl. betegséget  | 
 | nálad a pont  )) | 
 | naés? aki írta csak nem halt meg! | 
 | Több mint 4 éves hozzászólásokra reagálsz,könyörgöm...    | 
 | ja, én is kitaláltam, hogy a hidra is lehetne entikum (sokat ki is találtam) saját képesség: több lényt támadhat, de ezek visszaütnek, és többnyire mágikus a védekezésük.
 | 
 | a szimbiózisnak semmi köze a parazitákhoz, mert azok csak elvesznek, de a szimbióták adnak is valamit | 
 | egyébként lényegében megmondtad a frankót a neruboknak nem túl használható a különlegességük ezért nem olyan állatok
 éjfattyak,semmi nem kötötte őket össze azon kívül hogy nagy benga állatok kyorg mellé
 de ha túlságosan egymásra épülnek az jeg megöli a játékot
 meg kell találni a középutat
 | 
 | ehhez csak annyit hogy remélem nincs igazad sok kreatív ember játsza ezt a játékot
 remélem hogy még nemfedtünk le minden variációt
 egyébként meg van egy csomó etnikum tf-e meg akár öv-n (vu-nnyira nem sok de otr is talál az ember)
 szerintem leginkább azokat kell megvalósítani mert azok illenek a hkk világába
 | 
 | Van több etnikum is, akik még nem kaptak altípust, sőt, nincsenek is jelen még a HKK-ban. Ott vannak a hoariánok (a nerubokhoz hasonlatos természeti népek, bár itt a hasonlóság véget is ér), vagy ott vannak a teriádok, a draklenek (bár vannak draklen nevű lapok, ezek a TF-en külön etnikum. Aztán ott vannak maguk a ryukuk, akik szintén nem kaptak etnikumot. Egy etnikumot úgy érdemes, és szabad csak megtervezni, ha kapnak valamilyen egyedi vonást, amit senki más nem birtokol, csak ők. Egyébként kuka. Nézzétek vissza a szilmilleket! A szilmillek is egy etnikum, de azon kívül, hogy egyike-másika jó ide vagy oda, a többsége elmerült a feledében. Miért? Mert nem volt semmi olyan közös képességük, ami erőssé tette volna őket.
 Ha teszem azt kijönne a HKK új etnikumaként a hoariánok törzse, csak példa, akkor annk milyen egyedi képessége lenne? Valszeg semmi új nem lehetne, hiszne valsezg mindent lefedett már a játék.
 Ha új etnikumot akar valaki, akkor az egyedi képességeken kell elgondolkodni elsőként.
 A parazita etnikumnak nem kell etnikumnak lennie, és már van egy csomó ilyen lap. Mindenféle élősködők, kullancsok, stb.
 | 
 | Ez jogos ,adjanak ki persze altipus nélküli KFes tárgyakat is. | 
 | 1.kicsit túl erős 2.már megbocsáss de a "paraziták"mitől tartoznak egy altipushoz?
 3.túl erősek lennének és túl erőssé tennének egyes dekkeket
 vagy ha gyengülnének valamenyivel akkor bénák lennének
 
 egyébként meg jelenleg semmi szükség uj altipusra
 a jelenlegiekhez tervezzetek lapot
 | 
 | fölösleges csak gyengítené a tárgy decket mert egy fajta cucbol csak 1 mehet 1 lényre
 | 
 | Lényre rakható tárgy altipusokat javasolnék:sisak, nyaklánc, csizma,pálca vagy varázspálca (ezek egy része tudom hogy van) csak példának irtam. | 
 | Mit szólnátok egy Parazita altípushoz??  
 Chara-din színű, hálós lények lennének mind mágikus védekezéssel.
 Képessége lehetne mondjuk a szimbiózis: X. Lényege: Kézből való sikeres kijátszása után és ha megsebez egy játékost, akkor az ellenfél veszít X Vp-t és te kapsz annyi Vp-t, mint amennyit elvesztett. Ha nem veszít Vp-t, vagy nem eleget
  , akkor sebződik X-et, illetve elveszíti a maradékot és sebződik annyit, mint amennyi hiányzott. A Parazita lények hátránya lenne, hogy kijátszásuk után sebződsz 1 Ép-t (hiszen ügye a szimbiózis mindkét fél számára előnyös(de jobb, ha felénk dől a mérleg  )). | 
 | inkább ütéskor úgy élethűbb    | 
 | de mostmár nem tiszta vérszívás kijátszáskor jönne létre, vagy ütéskor ? mert ha ütéskor akk ink legyen ingyen harci képesség.  | 
 | attól még lelehet lőni, legjobb ha lelövi ütés előtt. am akkor meg ha már rákerűl úgy poén, ha eldönthetjük jelző leszedéskor ,hogy játékos vagy a lény gyógyúl-e.
 
 így már egész eredeti dolog lenne ez a vérszívás.
 | 
 | de így túl erős lenne ... pont az a lényeg hogy le lehessen lőni a lényt mert igy nagyon erős | 
 | miért a lényre ?  
 ink kapsz annyi "vér" jelzőt amennyivel csökkent ellen max ép-je a véreszívástól
  
 így olyan mintha kiszívná ellen vérét, és van pár vércsepped amit "feláldozol" megiszol és gyúgyúlsz.
 
       
 mind1 lényeg ,hogy la lövik a lényt így jobban jársz.
 | 
 | szerintem legyen ez a fogalma: 
 Ha egy lényen ezt látod: Vérszívás x , az aszt jelenti hogy ha megsebez egy játékost, a játékos max ép-je x-el csökken és tégy a lényre x vérszívásjelzőt. Vegyél le egy lényedről x vérszívásjelzőt : célpont lény vagy játékos gyógyul x ép-t
 
 lehet gyógyítás helyett max ép-t kéne növelnie
    | 
 | hát, ha hordás beütésűek lennépnek sztem még 4is lehetne  | 
 | az is lehet,de akkor csak max. 1,2,3-as vérszívásokat lehetne csinálni,a több már szerintem elég erős  | 
 | feelingesebb lenne ha max ép-t sebezne. | 
 | Na egy teljesen új altípus ötlet: Denevérek
 mind leah lenne,mind rendelkezne  a Repülés képességgel és egy új képességet is kitaláltam melléjük:
 Vérszívás:
 ez ugyanúgy működne,mint a blokkolás,kijátszáskori képesség és azt tudná,hogy amennyi a vérszívás,annyi ÉPét gyógyulnék kijátszáskor,az ellenfél pedig annyi ÉP-t vesztene
 pl. Vérszívás,1:kijátszásakor a denevérnek gyógyulok 1-et,az ellenfél sebződik 1-et
 persze ezt lehetne korlátozni mondjuk kézből való sikeres kijátszásra
   mit gondoltok?
 | 
 | olcsóbbítós xenón én is gondolkodtam mert olyanunk nincs
 | 
 | vagy akár: 
 1vp, 1nekron
 
 repűl
 dobat egy lapot.
 P: áldozd fel kikereshetsz egy xenót.
 
 3mág./2mág.
 
 
 játsza elején is jó kirakni, de később is olcsón keres egy x1-et vagy királynőt.
 | 
 | én spec valami ilyesminek örűlnék: 
 2vp
 
 dobat 1 lapot, büntetése 1ép.
 Minden xenód 1vp-vel olcsóbb.
 Áldozd fel: egy xenódat, vagy 4ép-det célpont lap (ami nem épület) a semmibe kerűl.
 
 1/3
 
 vagy esetleg nincs büntetése és akk épület is, vagy 3vp-s és akkor 2/3-as.
 | 
 Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb| én majd tervezek nektek xenókat,nekem szívem csücskei  | 
 
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
 |