| | Megjelenes utan tobb, mint 1 evvel lassan kiderul, mit is tud ez az Ultraritka mesekartya valojaban : ) 
 "-> Ragnarok mennyi?
 -> 100-7000-ig, nem tom, attol fugg, mostanaban mit csinal a lap"
  | 
 | El atkozott koveto, spanyolul is kijott? :O | 
 | Ugye vetted a faradsagot es legalabb az Atkozott koveto alatti faq-kat elolvastad, mielott a kerdest megfogalmaztad? | 
 | ha az ellenfelem is meg én is a kreátor követőével játszok+elátkoszot követtő+valami 
 akkor senkinek sem működik a követője ?
 | 
 | Erre én is kíváncsi vagyok. Alapból nem értem, hogy 2 varell kijátszása esetén miért nem jön létre az első Varell kijátszáskori képessége attól, hogy a másik őt leszedi? A kijátszáskori képesség akkor jön létre, ha a lényt sikeresen kijátszom, nem? Oké, hogy a Ragnarök használója eldönti, hogy milyen sorrendben történnek a képességek, de az, hogy eközben leszedi az enyémet, miért jelenti azt, hogy ki is törlődik a kijátszása? Viszont ha a kijátszáskori képeség létrejöttekor számít, hogy a kijátszott lény éppen hol van, amikor a képesség létrejönne - ha a gyűjtőben van már, akkor nem jön létre a példa szerint - akkor ha közben el lett csábítva a lény, akkor az ellenfélnél jön létre? Tehát ha a kijátszáskori képesség leszedéssel megsemmisíthető, akkor lopással lopható?
 A Ragnarökkel kijátszott Szirén császárnő ellopja az elcsábított avatár kijátszáskori képességét is?
 | 
 | Ugye elolvastad az idevago szabalypontot... 
 Hordaparancsnokok
 
 48.1. A hordaparancsnok és az epikus követő speciális követő altípusok. Nem lehet melletük szabálylapot vagy más követőt használni.
 | 
 | helló 
 a kreátor követői-vel , és a legfőbb követő-vel
 halsználhazok hordaparancsnok altipusú követőtt ?
 | 
 | Aha köszi így már tiszta Az időleges hatást kevertem össze a késleltetett hatással Xd
 | 
 | Az idoleges hatas azt jelenti h addig van a kepesseg amig van jelzo. Az az ertelme tobb Vp-t kolteni h tovabb megmaradjon s kepesseg. | 
 | Sziasztok az ősi faházikónál az időleges hatás x nál az azt jelenti,hogy csak akkor működik az utána lévő szöveg ha letelik amennyi Vépét ráköltöttem? Akkor mi értelme van többet rákölteni?
 | 
 | hali miért nem lehet versenyen követőt cserélni a 2. és a 3. kör előtt ?
 | 
 | Ha kirakom a Ragnarököt és az ellenfelem Drioszt választ, én meg Szirén császárnőt, akkor ellopom a Drioszt, és én húzom fel a két lapot?? | 
 | Persze. Szeretnem azt hinni h folyton orkodhetek a jatekszabalyok konzekvenciaja felett...   Itt jegyzem meg h ezek a dontesek mindig komoly megfontolas utan szuletnek.
 | 
 | János, ebben a kérdezz-felelekben közreműködtél Te is? Azért kérdezem, mert nem látok a cikk végén aláírásokat. | 
 | Mi több... a példában szereplő Időlassító elveszíti a saját képességeit, ezek helyére kerülnek a tartalék képességei. | 
 | Pontosan. Mikor a lélekrezsót kijátszod, nem csak azt határozod meg, h mik lesznek a célpontok, hanem azt is, hogy mi fog majd történni, ha a lapod sikeresen létrejön.
 
 Ebből a szempontból a későbbi történések már nem számítanak.
 
 Ha kicsit jobban belegondoltok, néhány ritka kivételtől eltekintve minden lap így működik.
 
 (AK127) Kap izmot a lényem A lélek súlyától, ha A lélek súlyának célpontját reakcióként beáldozzák mondjuk egy Robbanó birkáknak. Az eset hasonló ahhoz, amit leírtunk A káosz hangjairól (új). Először megállapítom a lap teljes hatását, csak azután történik rá a reakció. Így, hiába nincs már ott a célpont lény, A lélek súlyának második képessége attól még létrejön, és megadja az izmokat a lényemnek.
 | 
 | Ezt a Gida döntést nem értem. Az oké, hogy kijátszáskor megnevezem, hogy mi mivel cseréljen képességet, ha majd sikeresen létrejön a lapom. De amikor sikeresen létrejön a lélekrezonanciám, akkor már nincs játékban Gida. Akkor nem kellene ellenőrizni az asztalról, hogy ott van-e a célpont? 
 Mondok másik analógiát: van az asztalon egy kimeríthetetlen tartalékom, az ellenfélnél egy időlassító. Az ellen kijátssza a Lélekrezonanciát, megcserélendő így a két lap képességét.
 Én feláldozom a kimeríthetetlen tartalékot, az így nyert zanszilánkból ködszitálni szeretném a lélekrezonanciát. Ellenfelem a ködszitálásomat megakadályozza, létrejön a lélekrezonancia. Akkor az most megkapta a kimeríthetetlen tartalék képességét?
 | 
 | Köszönjük a pontosításokat! | 
 | Az szándékos, hogy a Kódex link a Trebor kalodájánál a Trebor kalodájára mutat? | 
 Hírek, újdonságok, változások | Szavazások| Köszönöm az állásfoglalást, így már nem lesz vita ezekkel kapcsolatosan. | 
 
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
 |