| | Szerintem egyértelmű. A bűbáj játékba kerülésekor a lény kapott egy hátrányt, hogy fel kell áldozni. "ez a hátrány azonnal sült ki, nem kör végén, tehát tökmindegy, hogy a kör vége előtt a hátrány megszűnik-e vagy nem. | 
 | Igen, jogos. Bár ha két nemzeti bajnok nem értette ezt így elsőre, és nekem se esett le, akkor valószínűleg másnak sem lesz kapásból egyértelmű. Lehet, hogy nem ártana beletolni a következő faq csomagba is...  | 
 | Ez igaz, csak mivel megsebződik, és akkor még ott a bűbáj, kisül a késleltetett feláldoztató effekt, ami már létre fog jönni mindentől függetlenül. | 
 Hírek, újdonságok, változások | Szavazások| Hm. 2 p 10 mp-nél a Vérzékenységél van egy érdekes döntés, ami szerintem nem úgy van. A Vérzékenység állandó képessége, hogy hátrányt ad a lényeknek ("hátránya van").
 Ez pont olyan, mintha +1/+1-et adna nekik. Addig van ez a hátránya a lényeknek, amíg a bűbáj adja nekik.
 Ha a bűbáj leesik, ez a hátrány megszűnik.
 Viszont minden játékban lévő, a már korábban kijátszott, és később kijátszott lény is megkapja ezt a hátrányt, mindaddig, amíg a bűbáj játékban van.
 
 Ha nem így lenne, akkor a bűbáj ezt a hátrányt csakis egyszeri hatásként, kijátszásakor tudná adni (esetleg egy aktivizálást kívánó képességként, vagy kapcsolódóhatásként, az épp kijátszott lényeknek, de ugye ezek a megoldások mind-mind más szövegezést kívánnának). Szóval a legegyszerűbb verzióban is a kijátszásakor adná az épp játékban lévő lényeknek ezt a hátrányt, és az a bűbájtól függetlenül működne rajtuk, viszont akkor a később kijátszott lények már nem kapnák meg. És hangsúlyozom, akkor is másként kellene szövegezni a lapot. Pl.: Kijátszásakor minden lény az alábbi hátrányt kapja: "..."
 
 Ez a bűbáj a mostani szövegezése szerint csak akkor tudja leszedni a megsebzett lényeket a kör végén, ha a játékban van maga is.
 | 
 
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
 |